Barna már külföldről talált magának két olyan állást, melyeket nem kellett azonnal betölteni, így megvárták míg hazaköltözünk. Én nem voltam ilyen szerencsés. Viszont Őt folyamatosan hívták, ment interjúkra, végül a Kite Zrt és a Pick Szeged közül a Pick volt, aki tényleg komolyan is gondolta, hazavárták, majd két interjú után fel is vették. Termelés tervező lett. Kapott céges telefont, jó fizetést, egy munkatársa céges autóval mindennap viszi és hozza a munkából, így a bejárás is meg van oldva, emellett napi 59 Ft-ért ebédel, és reggelit is kap. Azt hiszem egy szava sem lehet. :) Úgy tűnik az Ő szempontjából jókor jöttünk haza. Ahogy nézegetem a lehetőségeket, azóta is sok termelés tervezőt keresnek. Úgyhogy ha ide nem vették volna fel, biztosan talált volna egy másik cégnél hasonló pozíciót.

Nekem kicsit más a helyzetem, ugyanis jelentkeztem általános iskolákba. Voltam is egy interjún, ahol napközis nevelőt kerestek, de végül nem engem választottak. Próbálkoztam adminisztrátorként elhelyezkedni, de kiderült a jópár interjú, ahova behívtak, mind "kamu" volt, és értékesítőket kerestek. Még a BMW is. Elképesztő! Mintha itt már csak ebből állna a világ :))

A Zumba oktatás, amire jártam az csak alkalmi munka lett volna, hogyha betanulom a táncot, de eléggé körülményes lett, és mostanában már úgy látom nem lesz rá időm. De jó volt kicsit kikapcsolódni, embereket megismerni.

Jelenleg van még egy lehetőség, aminek nem tudom még, hogy mi lesz a végkifejlete, de az is lehet, hogy uszodamester lesz belőlem......de erről majd kicsit később.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr754762933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása