vegijudit 2012.09.08. 13:15

Kezdetek

Külföldről hazaérkezve volt lehetőségünk kicsit pihenni. Meglátogattuk a Balatont, először Barna barátaival nyaraltunk ott egy hosszú hétvégét, majd később a húgommal, és Barni unokatestvéreivel is.

Voltunk Rákóczifalván kétszer is az elmúlt két hónapban. Mindkétszer esküvőre is hivatalosak voltunk, emellett Barni jókat horgászhatott apukámmal a hobbinkon. Még versenyt is rendeztek ki fog több halat :)

Közben váratlanul Barni unokatestvére, Szilágyi Áron Olimpiai Bajnok lett, amely által kicsit felfordult itt pár napra a világ:) Felmentünk Pestre a hazaérkezésére rendezett kisebb családi vacsorára. Itt találkoztam vele életemben először. Kedves, barátságos családja van. Elnézve hogyan ostromolták a médiából érkező emberek, nem volt valami vonzó ez az újságírós szakma....na de én nem is űzöm ezt nagy iparban. :)) Ettől függetlenül én is írtam róla egy cikket, mely meg is jelent a Blikk hasábjain. Az első cikkem, ami valószínűleg a legolvasottabb lehetett:

http://www.blikk.hu/blikk_sport/igy-mulat-az-olimpiai-bajnok-2100329

Később a Balatonon is együtt nyaraltunk, és megmásztuk a Badacsonyt. Mondanom sem kell annyira elszoktam már a sporttól, hogy utána pár napig alig tudtam menni az izomláztól :)

Voltunk párszor vacsorázni Barni apukájánál is, akinek az élettársa finomakat főz. Van két hatalmas kutyájuk is.

Barni anyukájával, és egy másik hölggyel, Katival lakunk együtt. Nagyon jól kijövünk, Barni anyukája is rendkívül közvetlen, sokat beszélgetünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr944762896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása