vegijudit 2013.02.02. 15:56

Teknősök

Február elsején végre elmentünk, és vettünk két kis édes teknőst. Akkorák, mint a kisujjam :) Nagyon tündériek:)) Egy fiú, és egy lány. A nevek tekintetében nem jutunk dűlőre, valahogy nem találunk nekik neveket. Nincs még meg a megfelelő :) A kislány nagyon barátkozós, hagyja, hogy a fejecskéjét is megsimogassam, de a fiú nagyon félős. Ennek ellenére ma már mindketten ettek rendesen. Tegnap még a fiú nem akart, de úgy tűnik ma már ő sem bírta tovább:) Van egy nagy kő az akváriumban, ahová ki tudnak mászni bármikor, de ők mégis inkább amikor csak lehet, a fűtőcső alá ássák be magukat. :)

Vettem egy kis cserepes virágot is, hogy alakuljon lassan a kis albérlet. Igazából Barninak vettem, mert ő az aki jobban tudja gondozni a növényeket. :) Főleg így, hogy itthon sem vagyok.

A munkahelyem még megvan. Még 4 hét, és jön vissza gyesről a kollegina. Folyamatosan keresgélek, jelentkeztem pár helyre, de febr. 5-ig, meg 10-ig van a jelentkezési határidő, így még nem csodálkozom, hogy senki nem szólt vissza. Bár manapság már jellemző, hogy semmilyen esetben nem küldenek tájékoztatást. Jó lenne valami találni, de valami olyan helyet, ahol több időm van mindenre. Mert így, hogy hétfőtől szombatig reggeltől estig ott vagyok, kivéve szombaton, mert akkor fél 2-ig, de így nem igazán lehet semmit sem elintézni. Szabadnap meg vagy van, vagy nincs, összevissza. Bár én már úgy vagyok vele, hogy ezt az egy hónapot már kibírom. A pénztárban már sokmindent tudok, ma is pl egyedül voltam a kasszában végig.Sokkal jobb így dolgozni, hogy tudom, hogy mit kell csinálni, a betanítási időszak nem mindig a legjobb. Főleg itt, hogy beledobtak a mély vízbe.

Sokkal kevesebb a vásárló, mint decemberben volt, még furcsa is, hogy nincs az a nagy tömeg :))) Több dolgot is csinálok, nem csak végig a kasszában állok, de azért hol telik az idő, hol nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr925058743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása