vegijudit 2012.11.05. 14:43

Baja

Az ünnepek miatt volt pár nap, amit együtt tudtunk tölteni Barnival. Péntekre Sisti szervezett egy kis kirándulást Bajára. Meghívta Ágit is. Mindkettőjükkel még a főiskolára jártunk együtt. Sisti Baján dolgozik, így otthonosan mozog a városban. Elvitt minket Pörbölyön a Gemenci vasútra, megcsodálhattuk a természetet a kis vonatból. Láttunk vaddisznókat és őzeket, szarvasokat is. Délután elmentünk egy étterembe, ahol mindenki finomat evett, csak én nem jártam valami jól, de lehet csak beleválasztottam. Sonkás-gombás pizzát kértem, amihez járt kukorica is, de csak sima sonkásat kaptam, majd visszahozták ugyanazt, csak rászórtak egy kis gombát. Újra már nem küldtem vissza, hogy a kukorica is hiányzik.....majd ittam egy Melange kávékülönlegességet, de annyira édes volt a rengeteg méz miatt, hogy hiába vagyok édesszájú és sok cukorral iszom a tejes kávét, egyszerűen ez borzalmas volt...... Ettől függetlenül a kirándulás jól sikerült, nagyon jól éreztük magunkat. :) Az eső sem volt vészes, bár lehetett volna egy kicsit jobb az idő.

vonat.JPGketten.JPG

porboly.JPGharman.JPGbaja.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr254890281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása