vegijudit 2012.09.26. 11:29

Hostess lettem

e-on.jpgMúlt héten szerdán részt vettem Budapesten egy egy napos tanfolyamon, melynek elvégzése után most hétfőn elkezdhettem hostesskedni az E.ON megbízásából. Változó, hogy mikor és hol kell legyek, de legtöbbször Kaposváron. Kaptunk sokmindent a tanfolyamon, pólót, dzsekit, szórólapokat, tollakat, és Ipad-et is, amivel dolgozunk kell. Az E.ON-nal kapcsolatban teszek fel kérdéseket az embereknek, mely után egy sorsoláson vesznek részt, és visszanyerhetik szeptember, vagy október havi villany- vagy gázszámlájukat. Ettől függetlenül, aki nem szeretne nyerni, de kitölti a kérdéssort, csak  nem akarja az adatait megadni, azok is kapnak egy tollat. :)

Az itt található kérdőívet töltetem ki az emberekkel. Kicsit hosszú, de le tudom már rövidíteni, viszont így is rengeteget kell beszéljek:))

http://www.eon.hu/eon.php?id=351

Igazság szerint változóak az emberek, de teljesíthető az óránkénti 4 kitöltés. A megállítottak fele elégedett az E.ON-nal, a másik fele pedig egyáltalán nem. Mindig ketten dolgozunk egy helyszínen. Előfordultak azért vicces helyzetek. Márk tegnap (épp vele dolgoztam, egy 21 éves jópofa srác) megállított legelőször egy férfit, aki pont E.ON dolgozó volt. Ők ugye nem vehetnek részt a játékban, úgyhogy fogta is a fejét, hogyan tudta így elsőre kifogni. :)) Én meg később akartam regisztrálni egy férfit, akinek Gyöke volt a vezetékneve. Az Ipad pedig állandóan átjavította Gyökér-re, hát mondanom sem kell elég ciki volt, de a nevetést is nehezen tudtam visszatartani. Mondtam az úriembernek, hogy ne haragudjon idióta ez a gép, erre közölte, lehet a neve az:))

Hétköznap általában csak 4 órát kell dolgozni, de az is nehezen telik el, nem tudom mi lesz, ha majd 10-12 órázni kell. :) Meglátjuk :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr834803922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása