Visszajött egy régi munkatárs az Euronicsba gyesről, így én nem maradhattam tovább. Egy hetet dolgoztunk együtt is, utána teljesen átvette a helyem. Úgyhogy két hete állás nélkül itthon vagyok. Keresgélek, jelentkezgetek, járok interjúkra, aztán majd lesz valami. Egy hónapom volt állást találni, hogy a lakhatási támogatásom ne vesszen el, ebből már csak két hét maradt. Nem tudom még hogy fognak alakulni a dolgaim.

Viszont elkezdtem angol suliba járni, jó lenne nem elfelejteni, amit eddig megtanultam. A cél az lenne, hogy letegyem a középfokút, jó lenne, ha sikerülne. :) Úgyhogy hetente 6-9 órát járok suliba, ezzel le is kötöm magam eléggé.

Az akváriumok lakói jól vannak. A két kis teknősünk szép lassan növekszik.

2013-02-02 14.46.54.jpg 2013-02-02 14.49.14.jpg

2013-02-02 14.37.38.jpg

A másik akváriumban a halak is jól vannak:

102_7462.JPG

Most pénteken lett egy új lakó, egy pici kis rák személyében. Nagyon kis édes, és a halakkal lakik együtt. :)) Íme:

rak.jpg

Mostanában kimozdultunk pár helyre. Volt lakásavatónk, találkoztunk párszor Barni haverjaival. Márc. 15-én volt egy Rockopera előadás, az itteni Ifjúsági házban,és nagyon tetszett. :) Barni volt Showder Klub előadáson, az nekem nem annyira a kedvencem. Viszont madárkiállításon is voltunk, ahol rengeteg gyönyörű kis madár volt, de én ilyet nem szeretnék. Amilyen hangzavar ott volt, az nem volt semmi. Viszont olyan színű madarak voltak, amiket még életemben nem láttam. Például:

2013-02-23 16.14.27.jpg

2013-02-23 16.15.54.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr695166296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása