Egész héten Barna meglepetés bulijára készültem. Meghívtam a barátait hozzánk, készítettem egy piskótát, és egy répatortát, vettem üdítőket, és rágcsálnivalókat. Jól átgondoltan kellett az egészet megszervezni, hogy semmit ne is sejtsen belőle. Nagyon örültem, hogy minden szuperül sikerült. Abszolút nem gondolta, hogy idehívom hozzánk a barátait, tényleg nagyon meglepődött. :) Kapott egy hatalmas üres lapot, egy szalaggal nagyon szépen átkötve. Vicces arcot vágott, mikor kibontotta, és semmi nem volt rajta. :)) Az este folyamán mindenki rajzolt rá valamit, majd aláírta. Barna egyik haverjáék, Vörös Ádámék, pedig ki is festették vízfestékkel. :))) Jó kis emlék született belőle. :) Pár embert nehéz volt rávenni a rajzolásra, de egészen remekművek sikerültek a végére. :) Ritáék hoztak muffint, ami igazán finom volt. :) Eszterék meg egy doboz mogyorót és diót, Pigi pedig krumplis pogácsát sütött. Úgyhogy nem szenvedtünk hiányt rágcsálnivalókban, és süteményekben. :) Barna kapott pár ajándékot, és nagyon jól érezte magát, Igaz, hogy az előkészületekben pár dolog nem úgy sikerült, ahogy terveztem, (pl. az egyik süti teteje nagyon megégett, de levágtam, és a többi része finom volt; a torta közepe nem akart megsülni, de végül csak megoldódott az is; kapott tőlem képet rólunk kerettel együtt, de álló helyett fekvő képet készítettek nekem, úgyhogy vissza kellett menni, stb), de végül minden megoldódott. A piskótát még előző nap megsütöttem, amíg dolgozni volt, majd elrejtettem:) A tortáját pedig úgy oldottam meg, hogy szombat délelőttre megkértem az egyik haverját, Bandit, hogy hívja át magához valamit segíteni, én meg azt mondtam egy barátnőm meglátogat, menjen nyugodtan. :) Egyszóval minden ment a tervek szerint, egyedül az volt necces, hogy a fiúk sokára érkeztek meg, nem a megbeszélt időben, de még így sem buktunk le. :))

Ma pedig nagyon finom ebéd volt Barna szülinapja alkalmából. Kacsanyakból húsleves, majd sajtos hús rizzsel, savanyúval, és a desszert, amiből maradt bőven, így még válogatni is lehetett. :))

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr674901789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása