Három éves évfordulónkra (június 25) szerettünk volna elmenni kicsit kikapcsolódni, egy hosszú hétvégére. Barna Kőszeget választotta úti célul. Talált egy jó kis hotelt a főtér mellett, így szinte már csak indulni kellett.Megbeszéltük, hogy a környező városokba is ellátogatunk majd, mert én még sosem voltam az ország ezen részén.

Csütörtökön szerettünk volna még napszemüveget keresni nekem, mikor egyszer csak berántott egy ékszerboltba. Az eladó kérdezte, hogy mit szeretnénk, én meg csak pislogtam. Barna mondta, hogy karikagyűrűt, majd zavarában rájött, hogy nem is arra gondolt, hanem eljegyzési gyűrűre. Megmutattak nekünk jó párat, amiből én kiválasztottam hármat (bár titkon meg volt az az egy, ami a legjobban tetszett), majd kimentem a boltból, ráhagyva a végleges választást. Persze mikor kijött megkérdeztem melyiket választotta, de csak mosolygott. Biztos voltam benne, hogy ismer, és a megfelelőt választotta, később nem is csalódtam :) Valamiért az ékszerész megkérdezte, hogy nekem lesz-e a gyűrű, elég vicces volt, Barna nem is értette, honnan jött ez a kérdés :))

Itt már eléggé sejthető volt, hogy valami készülőben van... Azt azonban nem tudtam, hogy mikor, és milyen formában fog a nagy esemény megtörténni, mert bármikor lehetett volna a hétvégén, vagy az utána lévő napokon, hiszen a következő szerdán volt a pontos évfordulónk.

Pénteken elmentünk Kőszegre, elfoglaltuk a szállást. A szobából nagyszerű kilátás volt a főtérre, és a templomra. Körbesétáltuk a várost, felmentünk a Hősök kapujának tornyába is, ahonnan láthattuk a várost felülről.

Hősök kapuja.jpg

Volt egy szép kis virágos kert is. A Jurisics-várat is meglátogattuk. Szép rendezett kis város Kőszeg. Este kiültünk egy hotelhez közeli helyre, ahol mindenki a foci VB-t nézte sörözgetve. Mi is belenéztünk kicsit, de csak egy üdítő erejéig maradtunk, mert az idő nem volt valami kedvező. Barna alkoholmentes sört kért magának, ami sosem volt a kedvence, de már nagyon vágyott valami kikapcsoló italra. Érdekes volt, hogy már több mint fél éve nem ivott alkoholt, és ennyi idő után az alkoholmentes sör is rendkívül ízlett neki.

A hotelben reggelire terülj asztalka volt, estére pedig kiadós főtt étel. Szombaton elindultunk Sopronba kirándulni. Ott a főtéren épp valami vásár közepébe csöppentünk. Szétnéztünk a Deák, Petőfi, és Széchenyi téren is. Barna felvitt a Tűztoronyba, ahonnan nagyon szép volt a kilátás. Egyszer csak, mikor épp senki nem volt körülöttünk, Barna elkezdett nagyon kedves dolgokat mondani nekem, hogy nagyon szeret, és mindig vigyázni szeretne rám, meg hasonlókat, én meg közöltem, hogy rendben, nagyon kedves, de ez nem ide tartozik, majd otthon megbeszéljük. Majd továbbra is erőltette, és egyszer csak letérdelt. Feltette a nagy kérdést :) Nagyon jól esett, és természetesen igent mondtam :) Nagyon örültem, hogy megtörtént végre, amire régóta vágytam már :) Végre menyasszony lettem :))))  Sétáltunk még a Várfalsétányon, majd ettünk egy finom fagyit :)

gyűrű1.jpg

Sopron után elmentünk a Fertő-tóhoz, ahol számunkra luxus nyaralókat láttunk a vízre építve. Végigsétáltunk előttük a fa hídon, majd a végén egy nagyon drága étterembe csöppentünk, ahová szinte csak németek jártak. vissza indulva megnéztük a Fertődön az Esterházy-kastélyt, ahol épp tartottak egy előadást a kertben, díszes ruhákba öltözve.

fertod kastely.jpg

Vasárnap felmásztunk Dunántúl legmagasabb pontjára, az Írott-kőre. Nagyon tartottam tőle, mert a derekam hamar megfájdul a sok sétától, de most magamat is meglepve, nagyon jól bírtam :) Ráadásul papucsban mentem, talán nem is gondoltam komolyan, hogy feljutok a tetejére :) De sikerült!!:) Felmentünk az ott lévő toronyba, ami az osztrák-magyar határ is egyben. A kilátás nagyon szép volt, és érdekes volt egyszerre két országot összehasonlítani.

Irottko_kilato.jpg

 Hazafelé megálltunk még Szombathelyen is megnézni a várost. Engem nagyon lenyűgözött a sok látnivaló, a város hangulata. Amit lehetett megnéztünk :) A főtér is gyönyörű volt :) Az Iseum Savariense Régészeti Műhely és Tárház pedig lenyűgöző, pedig csak kívülről láttuk :)

A hétvége nagyon jól sikerült, fantasztikusan éreztük magunkat. :) A hét végére menyasszony és vőlegény vált belőlünk :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr216849347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása