vegijudit 2013.09.02. 19:43

Pick Szeged Zrt.

Augusztus 12-én belevetettem magam a munkába. Megismerkedtem a közvetlen kollégáimmal, akik mind nagyon szimpatikusak, és a munkaköröm is tetszik. Rengeteget kell még tanulnom, de kihívás, és izgalmakkal teli lesz ez az időszak. Meg kell majd tanulnom az összes alapanyagot, amik azokba a termékekbe kerülnek, amiket mi gyártunk. Nekem kell majd a húsokon kívül minden alapanyagot rendelni. Még október közepéig itt lesz a kolléganő, akinek a helyét átveszem, utána mélyvíz lesz:) A múlt héten 3 napot Szegeden töltöttem. Ott is megismerkedtem a leendő munkatársakkal, és belenéztem az Ő munkájukba is:) Minden nagyon tetszett, bár lehet a mi kis telephelyünk azért nyugodtabb. Szegeden ugye ott vannak a malacok, akiket levágni visznek, ott azért jobban át lehet érezni mivel is dolgozunk valójában. :)

A szegedi szállás nem hagyott nagy élményeket, de ilyen is kell:) Nem volt a legjobban kitakarítva a szoba, nem volt ágynemű, se villany a fürdőben, és nagyon büdös volt:)) Igazi meglepetés!:) Szerencsére egy kolléganő jött velem, és az Ő szobája jobb volt, így aludhattam ott én is. Másnap már Barna is csatlakozott, és kaptunk egy jobb szobát:)

Szombaton tervezői családi nap volt, ahová Barna által voltam hivatalos. Mórahalom közelében voltunk. A társaságban nagyon jól éreztük magunkat, még ping-pongoztunk is. Régen játszottam már:) Páran elhozták a gyerekeiket, akik elég jól eljátszottak egymással :)

Vasárnap még átugrottunk Makóra, Ágihoz. Megnéztünk pár hagyma motívumot a városban:) Aztán ebédeltünk egy jót náluk, majd hazaindultunk.

Ma már újra Alsómocsoládra mentem dolgozni. Remélem szép lassan mindenbe bele fogok jönni, és egyre ügyesebb leszek. A főnököm is biztat, nagy a bizodalma felém. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr295490864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása