Múlt héten 80 és fél órát dolgoztam összesen hétfőtől vasárnapig. Egy kicsit elfáradtam :)) Ezen a héten kevesebb lesz, mert már a Lidl-nek vége, "csak" az E:ON-os maradt. Azzal pedig mindenfele kell menjünk. A hét elején Dombóváron voltam, a hétvégére meg Bonyhádra megyek.

Hétfőn elmentem Fonyódra egy asszisztensi állásinterjúra egy magán klinikára. Egy doktor mellett kellett volna tevékenykedni. 11-re kellett odaérnem, voltunk kb 10-en, majd a recepciós közölte, hogy értekezleten van az orvos, majd jön 12 fele. Várjunk. Összeismerkedtem két lánnyal, akik szintén ott várakoztak, elmentünk inni egy kávét. Közben az egyik lány elmesélte, hogy mennyire megbízhatatlan az orvos, mindenki felmond nála, mert arogáns is, és valószínűleg ez is egy rosta, hogy ki várja ki a delet. 4 órába jelent be, és nem mindig akar fizetni. Visszamentünk délre, és az orvos sehol nem volt, azt mondták, hogy talán fél 1-re jön majd, úgyhogy én eljöttem, és egy másik kaposvári lány is eljött velem. Délután felhívtam a másik lányt, aki végigvárta az interjút. 14-re ért oda az orvos, majd 10 perc múlva elzavart mindenkit, hogy neki dolga van, és fel volt háborodva, hogy a két kaposvári mit képzel magáról, hogy elmentek, és összeszidta az asszisztensét:))) Háát....ritka nagy idióta, mit ne mondjak. Orvos, és azt hiszi bármit megtehet, de ha neki jó, hogy kéthetente keres új embert, mert felmondanak nála, akkor sok sikert neki!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr314830569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása