vegijudit 2012.11.05. 14:12

Sűrű hónap

Az elmúlt hónapban rengetegszer hostesskedtem. Az E.ON-nal kapcsolatos kérdőívet már kívülről tudom. :) Tegnap vége lett ennek a munkának, kb másfél hónapig tartott. Sokat utaztam, megismertem kicsit Nagykanizsát, Bonyhádot, és Dombóvárt is. Legalább is már térkép nélkül eltalálok ezekre a helyekre. :) Nem volt könnyű összeegyeztetni mindent a munkatársakkal, de szerencsére túl vagyok rajta. :) Most hetente egyszer járok a Euronics áruházba itt Kaposváron. A Philips termékeket promótálom. Segítek a vevőknek, de még ebbe bele kell jönnöm, hiszen csak egyszer voltam.

Elkezdtem angolozni is egy suliban. Az tetszik benne nagyon, hogy én határozom meg, hogy mikor megyek. Egész gyorsan haladok a feladatokkal, és élvezem nagyon. Jó lenne valamikor egy középfokú nyelvvizsgát letenni, de ez még egy kicsit arrébb lesz. Anyanyelvi tanár is van, de vele még nem találkoztam. Minden fejezet után kell írni egy dolgozatot, mely összefoglalja a fejezetben tanultakat. Eddig írtam 3-at, és mind 92 %-os lett. Lehet erre vagyok beállva :))

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr174890250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása