vegijudit 2013.06.04. 21:43

Rég írtam...

Egy ideje nem írtam. Történt pár rossz dolog velem, és azokról nem szívesen írok. A bababolt megnyitott. Az üzlet nagyon szép, egyre többen vásárolnak, és jönnek be szétnézni, de azért még kell, hogy jobban megismerjék. A két munkatársammal elvagyunk, bár vannak problémáim. Úgy veszem észre valahogy a Dunántúlon nehéz normális emberekkel találkozni, nehéz olyan munkahelyet találni, ahol értelmes emberek vannak. Fárasztó. Sokat dolgoztunk a nyitáson, kicsit el is lett kapkodva az egész, de nagyjából kész lett. A nyitás után egy héttel pedig kidőltem, lázasan, betegen feküdtem itthon, szép kis esemény volt ez is :) Nem nagyon számíthattam senkire, csak Barnira, de ő meg dolgozott, úgyhogy nem volt egyszerű az orvoshoz sem eljutni.

Festők városa címmel volt a városban egy rendezvény, ahol kirakodó vásár, meg fellépők is voltak. Kaposváron azért van jó pár ilyen rendezvény. Mozgalmas város ebből a szempontból.

Két hete műkörmöt csináltattam magamnak, életemben először. Úgy gondoltam egyszer ki kell próbálni ezt is. A hétvégén Szegeden voltunk Barni munkatársaival találkozni, Pick napok voltak és fociztak a fiú. 20-ból 12.-ek lettek a srácok, és jól el is fáradtak. Az idő sem volt kedvező, hol esett hol nem, de a fű csúszott rendesen.

A teknősök egyre nagyobbak, imádom őket. Hazavittük kocsival anyumékhoz, hogy bemutatkozzanak, nagyon édesek voltak. Jól bírták az utazást is, és otthon a kertben sétálást nagyon élvezték :)) Hazafelé a kisfiú, Teo folyamatosan ki akart mászni az akváriumból, így kivettem és a kezemből nézelődött merre is megyünk, haláli volt:))

A kis rák már sajnos nem lehet velünk. Mi sem tudjuk mi történt, egyszerűen csak kidőlt a sorból szegénykém.

Hiába van június, valahogy a jó idő nem akar megérkezni. Hideg van a munkahelyemen is, és sokat esik mostanság az eső.

Színházban is voltunk az elmúlt hónapban, az Adásszünet című előadást néztük meg, de azt kell mondjam szörnyű volt :)))

Angolra is jártam suliba, most hétfőn mentem utoljára. Nem teljesen azt kaptam amit vártam az egésztől, úgyhogy egyedül folytatom a tanulást. Jún 22-én megyek vizsgázni, hát vannak kétségeim, de majd meglátjuk...

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr275344445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása