A hétvégén mézfesztivál volt Kaposváron, rengeteg mézet lehetett megkóstolni, és sok kirakodóvásár is volt. Vettünk is lépesmézet is, meg rendeset is. Fellépők is voltak a főtéren, az 5tension fiatal kaposváriakból álló zenekar kifejezetten nagyon ügyes volt. :)

Szombat este a Virágfürdőben éjszakai fürdőzésre volt lehetőség, diszkóval, és társastánc bemutatóval. El is mentünk, jó volt kicsit lazítani egyet. Kicsit a víz hideg volt, de egy kisebb medencében töltöttük az estét, mert az volt a legmelegebb.

Másnap elmentünk a Desedára horgászni. Idén valószínűleg utoljára horgásztunk, főleg Barna, mert én kevésbé kedvelem ezt a tevékenységet. :) Az idő ugyanis eléggé elromlott a napokban. Fogtunk 6-7 keszeget, melyeket vissza is engedtünk. Jól telt a hétvége.

Már csak egy hét, es utazunk Barcelonába, végre lesz egy igazi nyaralásunk is idén. :) Reméljük jó időnk lesz :)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.