vegijudit 2012.10.05. 07:46

Zalakaros

Pénteken megszerveztük Barnival, hogy elmegyünk egy romantikus hétvégére Zalakarosra. Csak egy éjszakára, de nem volt könnyű már szállást találni. Végül az Art Hotelben kaptunk szobát. Szombaton, miután megérkeztünk elmentünk ebédelni. Fejenként 900 ft-ért hihetetlenül jól laktunk, annyira, hogy a leves és a főétel után a desszertet már nem is tudtuk megenni. :) Ráadásul másnapra kaptunk egy 10% kedvezményes kártyát, amiről kiderült, hogy jövőre is felhasználható :) kis-balaton.jpgElmentünk a helyi kilátót megcsodálni, majd a Kis-Balatonon lévő pici szigetet sétáltuk körül.

A hotelben ingyen teniszezhettünk, majd este a vacsi után (ami szintén finom volt a hotelben is), lementünk a hotel uszodájába, szaunájába. Kipróbáltuk a sókamrát, és a jakuzzit is. Másnap reggel megmasszíroztattuk magunkat, majd isteni reggelit kaptunk. Mindennel meg voltunk elégedve, hihetetlen jól éreztük magunkat. A hotelben egy éjszakáért fejenként 9000 ft-ot fizettünk, de ebben benne volt a szoba, a vacsora, a reggeli, a fürdő, a tenisz, jakuzzi, sókamra, szauna, és még fitnesz terem is volt, meg ping-pong, és biliárd asztal, de ezeket nem próbáltuk ki. Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a helyet! :) Eljövetelkor kaptunk egy majdnem 8000 ft-os kupont, amit a legközelebbi ott tartózkodáskor fel lehet majd használni, de min. 3 napra kellene menni. :)

art.jpg        art2.jpgVasárnap elmentünk a közeli gyógyfürdőbe, és amíg csak tudtunk ott maradtunk. Az is nagyon szuper volt. Élményfürdőtől, melegvizes gyógymedencéig, jakuzzitól a különböző érdekességig volt ott minden, még vízitornáztam is!:)))) Egyszerűen szuper volt az egész :))

Mielőtt eljöttünk még ettünk egy fagyit a Szilágyi cukrászdában:))), ahol fényképet is készítettem Barniról, ha már az ő neve is Szilágyi :))

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.