Szépen lassan berendezkedtünk az albérletbe. Mostmár szinte mindenünk megvan, egyedül a mosógép az, ami hiányzik, de majd meg lesz az is. :) Jó külön lakni, kettesben, bár rengeteget dolgozunk, így alig vagyunk itthon. Én tanulom a pénztárosi dolgokat, hétfőtől szombatig dolgozom. Nagyon fárasztó.

Megkaptuk a decemberi fizetést, és nagy meglepetésemre választhattam pár dolgot a kisgépek közül, amit a gyártóktól kapok ajándékba, azért mert árultam decemberben a termékeiket. Úgy gondoltam, hogy egy szuper, mindentudó hajszárító megérdemlek, mert a mostani úgyis csak 1000 W-os, ami az én hajamat sokára szárítja meg. A másik terméknél egy vasalóra esett a választásom, mert a nagymamámét használjuk, ami még jó, csak már elég régi. Alig várom, hogy megkapjam őket, főleg a hajszárítót:)))

A szilveszter elég jól alakult, legalább is a végére. Átmentünk Barni haverjaihoz, éjfélkor koccintottunk, majd egy másik párnál kötöttünk ki, ahol fél 4-ig beszélgettünk. Az nagyon jó volt. :)

Azóta pedig csak a munka, munka, munka. Folyamatosan rendezgetjük a lakást. Mosni még Barni anyukájához járunk. Hétvégenként, ami nekem csak a vasárnapból áll, próbálunk kikapcsolódni amennyire lehet. Nem könnyű, de igyekszem helyt állni. Elvileg márciusig dolgozom itt, utána visszajön egy volt munkatárs gyesről.

Ádám, Barni bátyja volt itthon a két ünnep között, és kicsit utána is. Megnézte az albinkat is. Jó volt újra látni:))

Alakulgat azért a kis életünk, bár még nem tudom hogy fogom megszokni, hogy a tűzoltó állomás mellett lakunk, és minden reggel 7-kor a szirénájukra ébredek :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr205018573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

H McFly 2013.01.21. 11:41:12

Szia Zsüdit!
Most keveredtem először erre az 'új' blogodra.
Jó volt olvasni az eseményeket! :-)
Puszi: Pókos Krisztián
süti beállítások módosítása