Az életem új fordulatot vett ismét:) Sajnos a bababoltban a körülmények nem úgy alakultak, ahogy én azt vártam. Szerethettem volna ezt az egész légkört, és mindent, ami ott történik, de a főnökség nem akarta, hogy megszeressem :) A babaholmik, bébiételek, és egyéb dolgokkal imádtam foglalkozni, arra jó volt mindez, hogyha egyszer gyerekem lenne, akkor már tudom mit érdemes venni, mennyiért. Ugyanis felmondtam. Kerestem a lehetőséget, hogyan tudnék váltani, mert jobbnak láttam ismét továbbállni. Nem volt egyszerű interjúkra eljárni, úgy hogy ne tudják meg a munkahelyen. Viszont adódott egy nagyon jó lehetőség. Barnát felhívta egy szegedi kollégája, hogy nem ismer-e egy vele egykorú belevaló, jól kommunikáló leányzót, aki a környéken lakik. Barna pedig beajánlott engem :) Két állásinterjú, 3 hét hosszú várakozás, stressz, és mikor a végén megtudtam, hogy felvettek, inkább csak megkönnyebbülést éreztem....:) Operatív beszerző lettem a Pick Szeged Zrt.-nél. Augusztus 12-én kezdtem, és még csak két napja járok be dolgozni, de szimpatikusnak tűnik a munkakör. Én fogom az alapanyagokat kézben tartani, megrendelni. Sokat kell még tanuljak, de elég széleskörű lesz a feladatköröm, remélem elbánok majd vele. :) A főnököm is nagyon szimpatikus, rögtön azzal kezdte, hogy hallja szeptemberben nyaralni megyünk. Én tőle hallottam először, jót nevetett is ezen, de aztán kiderült igaza van, és el is engedett.

Úgyhogy szeptember végén Barcelonába utazunk, ugyanis Barni bátyja, pár hónapja fogta magát és oda költözött, mi meg kapunk az alkalmon. :) Várjuk már nagyon, mert idén még nem igazán sikerült kikapcsolódnunk. 63 ezer forintba került kettőnk repjegye oda-vissza, nyáron a duplája lett volna.

A nyelvvizsgám 9 %-on múlott, de nem keseredtem el. Azon mosolyogtam inkább, hogy azt hozta ki az eredmény, hogy mindenből egy szinten vagyok. Szövegértéstől a levélíráson át az olvasott szövegértésig, mindenből. :) Ezt kicsit furcsáltam is, de hát ki tudja. :) Viszont mivel jött ez a munkalehetőség, jobb is, hogy nem most tanulok tovább, mert egyszerre praktikusabb lesz csak egy dologra koncentrálni :)

Tegnap megismerkedtem a leendő kollégáimmal. Mindenki nagyon kedvesen fogadott. A hölgy babát vár, őt fogom 2 évig helyettesíteni. Ma pedig bevittek az üzembe, ahol megnéztem hogy folyik a termelés. :) Izgalmas volt nagyon.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr855459400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása