vegijudit 2013.04.11. 07:05

Bababolt

Nagy álláskeresésemnek eredménye is lett, a végén már én válogathattam:)) Lementem Pécsre próbanapra egy bababoltba, mondanom sem kell nagyon megtetszett. Mivel másnap újra visszahívtak, és megtudtam, hogy felvesznek, így a kávézós próbanapom, és a Müller áruházban esedékes állásinterjúmat le is  mondtam. Később is hívtak még ketten, de nekem a bababolt lett a cél:) Pécsre jártunk pár napot betanulni, de az üzlet Kaposváron fog megnyílni jövőhét szerdán. Két srác lesz a munkatársam, aminek nagyon örülök, mert szerintem pasikkal sokkal jobb együtt dolgozni :) Még sok mindent meg kell tanulnom, de tetszenek a termékek, és hogy segíthetek a leendő anyukáknak, vagy a már kisgyermekeseknek. 0-tól 4 éves korig minden megtalálható a boltban. Tegnap megnéztük itt Kaposváron hol is fogunk dolgozni. Az albérletünktől kb 15 perc gyalog, úgyhogy még közel is van. :) Tegnap kitakarítottunk, és nem is bánom, hogy ma szabadnapot kaptunk, mert 10 órán keresztül sikáltuk az ablakokat, a mellékhelyiséget, a padlókat. A fiúk pedig elkezdték a összeszerelni a polcokat. Két főnökünk van, és mindenki nagyon jó fej. Abszolút nyugis helynek tűnik, nem stresszeltetnek a főnökök, legalábbis eddig így volt:)) De elég valószínű, hogy továbbra is így marad :)) Remélem :)) Hétvégén fogunk bepakolni, lesznek külön babaszobák is berendezve, nagyon kíváncsi vagyok már rá, hogy fog kinézni :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr55216210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása