vegijudit 2013.02.14. 22:36

Valentin Nap

Tegnap rengetegen voltak a boltban. Össze is ismerkedtem egy nagyon kedves fiatal amerikai párral. Jól elbeszélgettem velük angolul, és segítettem nekik vásárolni. Nemrég költözhettek ide, mert mosógépet, hűtőt, és mikrot vettek.

Ma alig voltak vásárlók, de valszeg közrejátszhatott, hogy egész nap szakadt a hó.

Munka után Barni étterembe akart vinni. Benéztünk a kínaiba, de kivételesen nem találtunk kedvünkre valót. Elmentünk egy helyi étterembe, ahol nem volt hely, csak azoknak, akik előre foglaltak asztalt. Barni meg is lepődött, hogy ilyet még nem tapasztalt Kaposváron. Végül elmentünk ide a hozzánk legközelebb eső helyre, ami szórakozóhely, és étterem is egyben. Tejfölös gombalevest ettem, majd jércehusit paradicsommal, és sajttal megsütve sültkrumplival. Nagyon finom volt. Barni salátaágyon evett valamilyen töltött husit. A végén kihozták a számlát, és borravalóval fizettünk 3000 ft-ot, pedig még 3 üdítőt is ittunk. Hát mondom itt valami nem stimmel. Kijöttünk a helyről, és addig nézegettem a bejáratot, míg meg nem láttam a kiírást, hogy Valentin nap alkalmából 50 % engedmény jár az ételekből. Azt hiszem mi jártunk a legjobban:))))) Végül jó helyen kötöttünk ki. :)

Munkát folyamatosan keresgélek, egyelőre nincs még semmi visszajelzés, de bizakodom.

A teknősök 3 cm hosszúak. Jó lesz figyelni mikor kezdenek el nőni. Aranyosak nagyon :) Kivettem őket ma is a vízbők, hogy megsimogassam a kobakjukat. Nem tudok betelni velük :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr125081128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása