vegijudit 2012.09.08. 14:31

Nana

IMAG0490.jpgNana, Barni mopsz kutyája, akit már 2 éve Barni anyukája nevel. Eléggé összenőttek. Nagyon aranyos kutya, bár elég lusta sokszor. :) Vittem már én is sétálni, de elég makacs, csak arra mehetünk, amerre Ő akar menni. Mostanában sokat vagyok vele itthon kettesben, miközben mindenki dolgozik. (a képeken Nana nem látható, mert ő állandóan elbújt, nem igazán akart a többiekkel ismerkedni, játszani)

Barni anyukája hétköznaponként egy nénire vigyáz, aki szereti az állatokat. Gondolta is, hogy majd Nana elmegy vele mindig, legalább ő is kikapcsolódik. Erre mint kiderült sokat ugatott az erkélyen, a szomszédoknak nem tetszett az emeletes házban, ami nem is csoda. Ezenkívül elkezdte hullatni a szőrét, úgyhogy a néni tiszta szőr lett. Hazafele meg cipeltette magát, mert meleg volt, és nem volt hajlandó jönni. Mondanom sem kell, hogy azóta sem ment Nana dolgozni. Az első nap után kirúgták. Pedig még mondtam is, hogy nem hiszem el, hogy a kutya hamarabb talál állást, mint én, na de sajna eddig is tartott. Lehet nem volt megelégedve a fizetésével, pedig biztos vagyok benne, hogy egy jó nagy adag vizes tálkát kaphatott. :)))

kutyak2.jpg

Ma délelőtt kimentünk Barniék egyik ismerőseihez, ahonnan Nana származik. Kutyatenyésztéssel foglalkoznak. Nemcsak, hogy rengeteg mopsszal találkoztam, de még Columbo kutyája is a kedvencem lett. A hatalmas füleivel, és a szép árva szemeivel hamar levett a lábamról :))

kutyak.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr894763017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása