vegijudit 2012.11.18. 21:13

Első munkanapok

3 napot dolgoztam a héten csütörtöktől szombatig. Nagyon elfáradtam, így jól esett ez az egy nap pihenő. :) Holnap újra hétfő! Amúgy a munkatársak nagyon jó fejek, főleg, hogy a többség pasi, így sokkal könnyebb együtt dolgozni!:) Sok mindent eladtam már a boltban, bár inkább úgy fogalmaznék, hogy sok embernek segítettem vásárolni. :) Minden nap 8:20-ra megye, és 6-kor zárunk, de 7-ig ott vagyunk, pakolunk :) Szombaton 8:20-tól 1-ig vagyunk, meg plusz egy óra, és már csak a jövő vasárnapom lesz szabad, utána vasárnap is dolgozunk majd. Azt hiszem karácsonyra meg kell edződnöm.:)) Amúgy napközben, kb 3-szor nézek az órára, annyira elrepül az idő, hogy hihetetlen. Vagy pakolok, vagy árazok, vagy eladok, és garancia levelet írok, vagy magam sem tudom mit csinálok, mindig van valami :)))) De amúgy nyugodt vagyok, és jól érzem ott magam. Most szombaton feldíszítettük a boltot karácsonyra. fura is volt, abszolút nem érzem, hogy ennek már itt lenne az ideje. :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr594913524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása