vegijudit 2012.10.04. 20:04

Színház

Voltam önkénteskedni a színházban egy gyermekelőadáson. Az egyik srác helyett ugrottam be. Nagyon aranyosak voltak a kis kölykök. A Tündér Lala című színdarabot néztük meg. Jegykezelő voltam. Megmondom őszintén tanító létemre nem tudtam, hogy miről szól ez a történet, de így legalább nekem is újdonság volt az egész. :) Összeismerkedtem egy lánnyal, aki egy évvel idősebb nálam, de jól elvoltunk ketten. Szerencsére sokan voltam a dolgozók, így ketten csináltuk egy ember munkáját :) Jól éreztem magam. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr424820493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása