Ma délelőtt főztem egy gyors borsólevest, kicsit takarítottam, mostam, majd pihentem egyet. :) Nem szoktam napközben aludni, de ma elbóbiskoltam, tényleg jót fog tenni ez az egy hét munka nélkül. Bár még ma este is a munkával kapcsolatos dolgokkal álmodtam :)

Délután benéztünk a városba, nem valami nagy itt a karácsonyi vásár. Sok mindent lehet kapni, de szerintem nem sok köze van a karácsonyhoz egyik árusnak sem. Táskákat, kacatokat, meg édességeket lehet vásárolni.

Barna nem érezte valami jól magát a séta felénél, leverte a víz, szédült, és a feje is megfájdult, így hamar hazajöttünk. Valószínűleg mindez a gerincinjekció utóhatása lehet. De legalább most nem annyira vészes, mint a múltkor. Akkor sokkal rosszabb volt.

Estefelé Barna kitalálta, hogy szeretné feldíszíteni a karácsonyfát, így hát neki is láttunk. Szép díszes lett az első közös karácsonyfánk. Bár a teteje egy kicsit görbe, de annyi kell :) Az égősor is szuper, amit vettünk rá. 12 programja van, lehet belőle válogatni, de a többség eléggé bántja az ember szemét a sötétben.

Meggyújtottuk a negyedik adventi gyertyát is. Jöhetnek az ünnepek, mi készen állunk :)

100_8324.JPG

100_8319.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr275704840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása