A Szentestét kettesben töltöttük itthon. Megnéztük a Narnia című filmet, és pihentünk sokat. Ajándékokat nem nagyon vásároltunk, mert én kaptam a hónapban pár meleg ruhadarabot, Barna pedig egy e-book olvasót.

Ma kimentünk Barna apukájához, ahol kicsit összegyűlt a család. Ott volt a nagymama, apuka élettársa, és az élettársa fia is. Finom töltött pulykát ettünk, amit sok sütemény követett. :) Pezsgőt is ittam a nagymamával, és Ágival. Ági nagyon finoman főz, mindig elkápráztat minket. volt most rá időnk, így Barna haját is levágta, mert eredetileg fodrász. Szép lassan elkezdett hullani Barni haja, és mivel kezdtem rajta foltokat látni, jobbnak láttam, ha rövidebb lesz, így kevésbé látszik a hajhullás. Tudjuk még kicsit késleltetni, ha csak látszólag is.

Aggódom érte. Próbáltam orvosokat keresni a neten, mindenképpen szeretném mások véleményét is kikérni a kezelésével kapcsolatban. Két orvosnak írtam levelet, bízom benne valamelyikük válaszol majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit2.blog.hu/api/trackback/id/tr35709087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása